Esquerra Unida considera les privatitzacions i la precarietat financera del Consell les dues cares d’una mateixa política neoliberal
NOTA DE PREMSA
El diputat autonòmic d’EUPV, Lluís Torró, manifesta l’oposició de la formació d’esquerres a la privatització de la línia 2 del TRAM a Alacant
Davant les declaracions del conseller d’Infraestructures i Transports, Mario Flores, en què aposta per estendre la privatització de la nova línia 2 del tramvia a Alacant també a la seua construcció, el diputat autonòmic Lluís Torró alerta de “la precària situació financera de la Generalitat, producte combinat de la incapacitat per aconseguir un bon finançament estatal, la baixada dels impostos autonòmics i la despesa multimilionària en obres faraòniques i grans esdeveniments socialment improductius”.
“Tot açò ha generat una situació de fallida que el Consell pretén utilitzar per donar encara més negoci públic al sector privat”, afirma Torró, qui alerta del “perill de continuar amb la mateixa política neoliberal que ens ha portat a l’actual crisi econòmica”.
Contra la privatització del TRAM a Alacant
Un exemple paradigmàtic d’aquesta política és, segons el dirigent d’esquerres, la privatització de la línia 2 del tramvia a Alacant. “Ara ja no sols es vol privatitzar la gestió del TRAM sinó inclús la pròpia construcció del mateix, amb l’excusa d’abaratiment de costos, però des d’Esquerra Unida volem recordar que les obres del tramvia d’Alacant a Sant Vicent del Raspeig tenen un pressupost inferior al què el Consell s’ha gastat en el circuit de Fórmula 1, que s’ha demostrat una inversió fracassada”, afirma el diputat d’EUPV per Alacant.
Torró recorda que “Esquerra Unida ha estat des del principi impulsant i participant en la Plataforma ALACANT PER UN TRAMVIA PÚBLIC (ATP), perquè volem infraestructures de transport sostenibles, de titularitat i gestió pública, al servei de les necessitats de la ciutadania”.
El diputat autonòmic d’EUPV, Lluís Torró, manifesta l’oposició de la formació d’esquerres a la privatització de la línia 2 del TRAM a Alacant
Davant les declaracions del conseller d’Infraestructures i Transports, Mario Flores, en què aposta per estendre la privatització de la nova línia 2 del tramvia a Alacant també a la seua construcció, el diputat autonòmic Lluís Torró alerta de “la precària situació financera de la Generalitat, producte combinat de la incapacitat per aconseguir un bon finançament estatal, la baixada dels impostos autonòmics i la despesa multimilionària en obres faraòniques i grans esdeveniments socialment improductius”.
“Tot açò ha generat una situació de fallida que el Consell pretén utilitzar per donar encara més negoci públic al sector privat”, afirma Torró, qui alerta del “perill de continuar amb la mateixa política neoliberal que ens ha portat a l’actual crisi econòmica”.
Contra la privatització del TRAM a Alacant
Un exemple paradigmàtic d’aquesta política és, segons el dirigent d’esquerres, la privatització de la línia 2 del tramvia a Alacant. “Ara ja no sols es vol privatitzar la gestió del TRAM sinó inclús la pròpia construcció del mateix, amb l’excusa d’abaratiment de costos, però des d’Esquerra Unida volem recordar que les obres del tramvia d’Alacant a Sant Vicent del Raspeig tenen un pressupost inferior al què el Consell s’ha gastat en el circuit de Fórmula 1, que s’ha demostrat una inversió fracassada”, afirma el diputat d’EUPV per Alacant.
Torró recorda que “Esquerra Unida ha estat des del principi impulsant i participant en la Plataforma ALACANT PER UN TRAMVIA PÚBLIC (ATP), perquè volem infraestructures de transport sostenibles, de titularitat i gestió pública, al servei de les necessitats de la ciutadania”.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada