De com Rus, tot sol i d'un colp, va solucionar el problema del finançament local

I ací va la darrera del Ple d'aquesta setmana que, com ja us he comentat, ha estat intens. En aquest cas és un vídeo. Es ressumeix el debat que sobre finançament local vaig mantindre amb l'inefable Alfonso Rus (diputat a Les Corts, president de la Diputació Provincial de València, president del PP de la província de València i alcalde de Xàtiva). Es va estrenar com orador a Les Corts. I quina estrena! No us avance res. Us recomane que el mireu. Són poc més de cinc minuts. Us assegure que riureu (com ho vaig fer jo i el Ple en ple, ja ho veureu), però no estic segur que siga per a prendre-s'ho a risa perquè, com va demostrar acceptant la nostra esmena que era una càrrega contra la política financera del Consell envers els ajuntaments valencians, aquest personatge mana molt, moltíssim. Estic segur que si cau en mans de Xavi Castillo li traurà molt de profit en un veriueu-ho o qualsevol altra cosa.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El PP ha aplicat en la Ciutat de la Llum el vell de refrany de Caballo grande, ande o no ande

La memòria obrera al País Valencià

Esquerra Unida reclama la dimissió “immediata” de Gil-Lázaro (Teatres de la Generalitat)