Diputat indignat rebat al president d'una comissió de les Corts Valencianes

Era un debat sobre una Proposició que hem plantejat amb una sèrie de mesures per protegir i revitalitzar la indústria de "transformació" de la pedra natural a la comarca del Vinalopó Mitjà. Una proposició pràcticament idèntica a una altra que vam pactar fa més de tres anys amb el PP. Les propostes (entre elles la creació d'una marca per a la pedra natural de la zona) han estat incomplides. Aleshores hi havia una gran mobilitzacio social motivada per l'ERO de Levantina, ara ja no. I clar els que manen atenen els interessos dels exportadors de pedra en brut i no manufacturada. Una vergonya. Em vaig indignar. I vaig alçar la veu (ho faig habitualment). Però al president en funcions de la comissió (l'alcalde de Calp, César Sánchez) no li va semblar bé que els bonegara i em va cridar a l'ordre sense que jo haguera ofès a ningú... Es veu que la veritat és el que els hi ofén. Bé, millor veieu el vídeo (és molt curt).

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El PP ha aplicat en la Ciutat de la Llum el vell de refrany de Caballo grande, ande o no ande

La memòria obrera al País Valencià

Esquerra Unida reclama la dimissió “immediata” de Gil-Lázaro (Teatres de la Generalitat)